ياسر إسلامي: طرقنا أبواب الإمارات

حجم الخط


غزة-أطلس سبورت-محمد الأخرس- قال لاعب منتخبنا الوطني وفريق ميلاكا الماليزي ياسر إسلامي، أن الفوز على جزر المالديف أعطى لنا راحة نفسية في مستهل مشوارنا.

وأضاف “أن المنتخب واجه صعوبة في بداية الشوط الأول من اللقاء، بسبب الخطة الدفاعية التي لعب بها المنتخب المالديفي، وفي الشوط الثاني اوجدنا حلول لفك التكتل الدفاعي وتمكنا من الفوز بالمباراة”.

وأوضح “قدمنا مستوى جيد في اللقاء، ونحن نعلم انه يجب علينا تحسين الأداء والمستوى، وتحقيق الانتصارات من شأنها أن ترفع من مستوى الأداء لجميع اللاعبين”.

وتابع اللاعب “هدفنا واحد حلمنا هو الذهاب لكأس أمم آسيا من جديد، وسنواصل على نهج تحقيق الانتصارات من أجل اللعب في الإمارات 2019”.

ولم يخف ياسر عن رغبته القوية في تسجيل هدف في شباك المالديف، لكنه لم يوفق في ذلك، وعسى من أجل مساعدة الفريق، فالاهم لدي هو تحقيق الفوز بالمباراة بعيدا عن اللاعب الذي سيسجل.

وأتم “نحن نمثل فلسطين، لهذا دائما نتطلع من أجل هدف واحد، في إسعاد الشعب وتحقيق النتائج الايجابية في التصفيات حتى الصعود لكأس أمم آسيا”.

Translate the news
Yasser Islami “We drove the doors of the UAE
Gaza-Atlas Sports-Mohammed Al-Akhras – Our national team player and Malaysia’s Melaka team Yasser Islami said that the victory over the Maldives gave us psychological comfort at the start of our career.
“The team had a hard time at the start of the first half, because of the defense plan played by the Maldives, and in the second half we created solutions to break the defensive bloc and we managed to win the game.”
“We have a good level in the game, we know that we have to improve performance and level, and achieve victories that will raise the level of performance for all players.”
“Our goal is to go to the Asian Nations Cup again, and we will continue to pursue victories in order to play in the UAE in 2019.”
Yasser did not hide his strong desire to score a goal in the Maldives, but did not succeed in that, and to help the team, the most important thing is to win the game away from the player who will be recorded.
“We represent Palestine, so we always look for one goal, to make people happy and to achieve positive results in the qualifiers until the Asian Cup.”


أخر الأخبار